ΣEΛΙΔΕΣ

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ανάπτυξη Ελληνικής οικονομίας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ανάπτυξη Ελληνικής οικονομίας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

«ΤΟ 2017 ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» Αλ. Τσίπρας.



            TA AIPETIKA                 
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε, όσο πολύ λίγοι μπορούν να γράψουν,  Αιρετικές Απόψεις, Σκληρές αλήθειες και πολύ παρασκήνιο, στα ΠΟΛΙΤΙΚΑ δρώμενα,     ΑΘΛΗΤΙΚΑ, τα ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ, την ΠΑΡΑΔΟΣΗκαι για το τέλος σας σερβίρουμε ένα πιάτο από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ. Ελάτε τώρα στο…     http://taairetika.blogspot.com
Μα γιορτινιάτικα τι μας λες μωρέ Αλέξη ;                                                               
Ήλθε ο Αλέξης στην Καλαμάτα, στο στόμα του λύκου δηλαδή και εκτός από το «κρύο και χιονισμένο αστείο που είπε» ότι δηλαδή το 2019 θα δοκιμάσουν το πλεονέκτημα ότι σις εκλογές του 2019 θα έχουν οι Καλαματιανοί το πλεονέκτημα των δωρεάν διοδίων, αλλά ήταν τόσο κρύο που γέλασε μόνο ο ίδιος, και ο Κωνσταντινέας, αλλά δεν γέλασε γι’ αυτό που είπε ο Τσίπρας, αφού έτσι ή αλλιώς αυτά δεν τα καταλαβαίνει, γέλασε διότι γέλασε το «αφεντικό» του ο Αλέξης ! Ο Πέτρος συναγωνίζεται ένα άλλο ευφυέστατο το ΓΑΠ.                           
Είπε λοιπόν ότι θα έχουμε ανάπτυξη ! Καλά βρε Αλέξη, το σκέφτηκες πολύ αυτό; Πως θα έχουμε ανάπτυξη ; αφού εμένα στο σχολείο μου έλεγαν ότι για να έχουμε ανάπτυξη, θα πρέπει να έχουμε ειδικές συνθήκες, για παράδειγμα μου έλεγαν ότι πρέπει να έχουμε χαμηλούς φόρους, να έχουμε μικρή ανεργεία, σταθερότητα στο οικονομικό περιβάλλον, κίνητρα στους υποψήφιους επενδυτές, Έλληνες και ξένους,  για να φέρουν να ρίξουν τα χρήματα τους στην Ελλάδα. Σήμερα σ’ αυτή τη χώρα.   
 Σήμερα, εδώ σ’ αυτή τη χώρα, υπάρχει τίποτε από αυτά ; πως λοιπόν θα γίνουν επενδύσεις για να μας φέρουν την ανάπτυξη ; με τα 300 € που έδωσες  στους δύσμοιρους Συνταξιούχους ; ή μήπως με τα «γεμιστά» και το επίδομα σίτισης της Θεανούς; Αυτά Αλέξη μου δεν λέγονται ανάπτυξη, αυτά είναι ψίχουλα που ρίχνουν στάχτη στα μάτια, ευτυχώς λίγων πλέον Ελλήνων που δεν ξεπερνούν το 10%, οι άλλοι Αλέξη μου σε πήραν πρέφα και σε μαυρίζουν, θα συνεχίσουν δε να σε μαυρίζουν μέχρι τις προσεχείς εκλογές που μας κάνεις πολύ βέβαιους ότι θα γίνουν μέσα στο 2017.                                                                                     
Λοιπόν για να μη πολυλογούμε, πρέπει να δώσεις δείγματα διάθεσης για να φέρεις την ανάπτυξη. Αν δεν φέρεις νέα μέτρα που αυτά λέγονται «κίνητρα», ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ  ! Να, ένα κίνητρο που για παράδειγμα θα μπορούσες να φέρεις. 
α) Αν έλεγες ότι θα φέρεις πχ νέες τεχνολογίες και θα έφερνες επενδυτές για δημιουργία νέων τεχνολογιών και αν τους έδινες φορολογικά κίνητρα όπως απαλλαγή φορολογίας για Χ; χρονικό διάστημα, τότε να είσαι σίγουρος πως πολλοί θα ήταν εκείνοι που θα επένδυαν στην Ελλάδα.                                        
β) Αν για παράδειγμα έδινες φορολογικά κίνητρα και όχι μόνο, για να γίνουν επιχειρήσεις προϊόντων που στην Ελλάδα ή δεν παράγονται καθόλου ή παράγονται σε πολύ μικρές ποσότητες και έτσι σταματούσαν οι εισαγωγές που έχουν ως αποτέλεσμα εξαγωγή μεγάλων  ποσοτήτων συναλλάγματος.                     
Πάρα πολλά τέτοια παραδείγματα θα μπορούσαμε να γράψουμε, όποιος όμως έχει περιέργεια να μάθει και άλλα παρόμοια, ευχαρίστως τα συζητάμε.

ΚΑΛΑ   XPISTOYΓENNA    


              SAOUTIS  INSURANCE                 
                      43 Χρόνια Ποιοτικής Ασφαλιστικής   Προσφοράς                                  Ασφάλιση   ΥΓΕΙΑΣ τώρα από 100 € ετησίως  !                                                              
Ασφάλιση Αυτοκινήτων με ποιότητα και χαμηλό Ασφάλιστρο !                                         Αρκεί να μας τηλεφωνήσετε  στα    2721 300 35 21, ή  6977 172 942.                          
ή στείλτε μας ένα  μήνυμα στο  agsaouti@gmail.com    


Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

MEΤΑ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΤΙ ;

   
                                            TA AIPETIKA                                             
Το  e-Περιοδικό,  με τις Αιρετικές απόψεις, τις  σκληρές αλήθειες για το  ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ,  τα ΑΘΛΗΤΙΚΑ,  τα ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ,  την ΠΑΡΑΔΟΣΗ,          ένα «πιάτο» από ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ και αρκετές εκπλήξεις,                                                                                                                                                                     http://taairetika.blogspot.com
                                                                                                                                                                        Να ξαναθυμίσουμε ότι, ενώ υποσχέθηκε για μια ακόμη φορά τη 13η Σύνταξη, έδωσε ότι ψίχουλα περίσσεψαν και η 13η μετατράπηκε σε ένα μικρό βοήθημα που δεν φτάνει ούτε για «Ζήτω» !                                    Σίγουρα θα βγει και θα μας πει για μια ακόμη φορά ότι δεν μας λέει ψέματα, αλλά έχει αυταπάτες, επομένως είναι «αυταπατεώνας». Δεν χρειάζεται όμως να μας το πει, δυστυχώς για σένα «Αυταπατεώνα» Αλέξη, σε έχουμε καταλάβει και από μόνοι μας.
 Μετά από τα ψίχουλα που έριξε στους συνταξιούχους, αποθρασύνθηκα όλοι τα «ξεφτέρια» του και δεξιά – αριστερά, δηλώνουν με περίσσιο θράσος, ότι δεν μπαίνει θέμα εκλογών και ότι εκλογές δεν χρειάζεται να γίνουν, αφού πάνε όλα καλά και από εδώ και πέρα οι παροχές θα αυξηθούν και το 2019 θα έχουν αλλάξει την Ελλάδα !  
Δεν είναι μόνο ΨΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑΠΑΤΕΩΝΑΣ, αφού δεν μας λέει  πως θα πάνε τα πράγματα καλύτερα, αφού  για να γίνει αυτό, θα πρέπει να δημιουργηθούν οι προυποθέσεις για ανάπτυξη. Τέτοιες όμως δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Για να μιλάμε για ανάπτυξη, θα πρέπει να γίνουν κάποια πράγματα όπως για παράδειγμα,   α) Μείωση φορολογικών συντελεστών,       β) μείωση των   άμεσων φόρων ΦΠΑ, γ) ανάπτυξη των γεωργικών και κτηνοτροφικών προϊόντων, δ) μείωση των εισαγωγών, ε) μέτρα για ανάπτυξη  και αύξηση των εξαγωγών, στ) αξιοποίηση των δυνατοτήτων ενεργειακών πόρων, που όχι μόνο μπορούμε να είμαστε αυτάρκεις, αλλά και να εξάγουμε ενέργεια, ζ) συμμάζεμα των κρατικών δαπανών και εν γένει μείωση του κράτους, η) μείωση του αριθμού των βουλευτών με παράλληλη δραματική μείωση όλων των αποδοχών τους εν γένει, θ) μείωση των υπαλλήλων και αστυνομικών που υπηρετούν τους βουλευτές, γενικά των εξόδων των βουλευτικών  γραφείων, αυτοκινήτων,  ι) Κατάργηση των δωρεάν αεροπορικών εισιτηρίων, των ταχυδρομικών  κλπ, κλπ, ια) μείωση δημοσίων υπαλλήλων,  ιβ) σοβαρά φορολογικά κίνητρα επιχειρήσεων για προσλήψεις υπαλλήλων,  ιγ) αξιοποίηση των χέρσων εκτάσεων του δημοσίου και κυρίως των εκτάσεων της πρώην ΑΤΕ bank, με απασχόληση ανέργων δίνοντας τους εκεί δουλειά και πάρα πολλά άλλα πράγματα που μπορούν να γίνουν.
Είναι τόσα πολλά που μπορούν να γίνουν, που αν γίνουν δεν χρειάζεται να μειωθούν καθόλου οι συντάξεις και μειώνοντας τη φορολόγηση και το ΦΠΑ, μπορεί το χρήμα να κυκλοφορήσει και έτσι να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και φυσικά μείωση της ανεργίας. 
Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλές σελίδες ακόμη με περισσότερες και αναλυτικότερες προτάσεις, πιστεύουμε όμως ότι θα είναι άσκοπο να γίνει κάτι τέτοιο, αφού δεν υπάρχει στον ορίζοντα πολιτικός που θα κάνει τη διαφορά, που θα κάνει την ανατροπή.   
 Επομένως, όσο και να θέλει ο «αυταπατεώνας» ανάπτυξη, με τα μέχρι τώρα μέτρα, που μόνο μέτρα δεν είναι, δεν μπορεί να υπάρξει και όλα όσα μας λέει είναι χωρίς αντίκρισμα.                                                                             
Άρα εύκολα μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι ένα ολόκληρο Σαβατοκύριακο να παίζει μπάλα γκόλ δεν πρόκειται να μπει.     

   
 

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΣ ;



                                            TA AIPETIKA                                            
Το  e-Περιοδικό,  με τις Αιρετικές απόψεις, τις  σκληρές αλήθειες για το  ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ,  τα ΑΘΛΗΤΙΚΑ,  τα ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ,  την ΠΑΡΑΔΟΣΗ,         ένα «πιάτο» από ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ και αρκετές εκπλήξεις,                                                                                                                                                           http://taairetika.blogspot.com
Τελευταία τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πολύ, κάτι οι μειώσεις των συντάξεων, κάτι η επιστολή Κατρούγκαλου στους Συνταξιούχους, κάτι η βαριά φορολογία των επιχειρήσεων, έχουν δημιουργήσει ένα πολύ αρνητικό κλήμα στην Ελλάδα ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ για επενδύσεις που απωθούν κάθε επιχειρηματική επένδυση, ξένη ή Ελληνική.  Αντίθετα, όχι μόνο δεν έρχονται ξένοι ή και Έλληνες για επενδύσεις , αλλά οι Έλληνες φεύγουν και πηγαίνουν κυρίως για Βουλγαρία ή και για Σκόπια και μεταφέρουν τις επιχειρήσεις τους σ’ αυτές τις χώρες.                                                                                             
Στην Ελλάδα, «περί άλλων τυρβάζουν»  ! Όλοι στην κυβέρνηση είναι χαρούμενοι  αφού λένε, προς τα έξω, ότι πάνε καλά, ότι έχουν ψηλά το κεφάλι, ότι, ότι, ότι. Είναι όλα καλά, για τους κυβερνώντες, η αξιωματική αντιπολίτευση μονίμως ζητάει εκλογές, οι υπόλοιπη αντιπολίτευση λέει κάποια πράγματα ανούσια και ενώ  όλοι αυτοί είναι πανευτυχείς γιατί πιστεύουν  ότι κυβερνάνε ή αντιπολιτεύονται πολύ καλά, οι Έλληνες είναι δυστυχισμένοι  και βλέπουν τα εισοδήματά  τους ή να μειώνονται ή και να μηδενίζονται.    
                     ΥΠΑΡΧΕΙ  ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ;                                                     Όλοι λένε ότι είναι πλέον πολύ αργά, το πλοίο πάει, έφυγε !                                                                Και όμως «Υπάρχει Ελπίς» !! 
Κατ’ αρχήν θα πρέπει να σκεφθούμε ότι στη χώρα υπάρχουν 1.500.000 άνεργοι. Αν μας παρουσιάζουν ότι η ανεργία μειώνεται, αυτό εγώ το χαρακτηρίζω επιεικώς ως ΨΕΜΑ, αφού πολλά Ελληνόπουλα έχουν φύγει ήδη για το εξωτερικό και δεν συμπεριλαμβάνονται στους καταλόγους του ΟΑΕΔ, επομένως η ανεργία μειώνεται με αυτούς τους κουτοπόνηρους τρόπους.         Εκτός από αυτά, πρέπει να επισημάνουμε ότι και οι κυβερνώντες και οι αντιπολιτευόμενοι, σκέφτονται μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια και δεν έχουν τη δυνατότητα να σκεφθούν πιο πλατειά, πιο αναπτυξιακά και μένουν στα  ίδια και τα ίδια και στριφογυρνάνε γύρω από αποτυχημένες μεθόδους  του παρελθόντος. Οι Έλληνες πολιτικοί ή δεν έχουν ιδέες ή δεν ξέρουν να ψάξουν να βρουν νέες ιδέες, ή δεν ενδιαφέρονται να βρουν ιδέες, βολεύονται σε αυτές τις στείρες και αποτυχημένες ιδέες του παρελθόντος, αφού το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να «αλιεύουν ψήφους». Είναι τυχαίο που κανένα κόμμα δεν πειράζει  τους δημόσιους υπάλληλους ; Όλοι είναι ψηφοφόροι τους και θέλουν να πάρουν από αυτούς και τις οικογένειές τους ψήφους. 
Εμείς σήμερα θα καταγράψουμε μια ιδέα με την οποία ενδεχομένως να απασχολούσε πολλές χιλιάδες ανέργων και που θα βελτίωνε οικονομικά τη χώρα και θα έλυνε σε ένα μεγάλο βαθμό την ανεργία.                                              
            SAOUTIS  INSURANCE               
                    43 Χρόνια Ποιοτικής Ασφαλιστικής Προσφοράς                          
Με ένα τηλεφώνημα σας στο 2721 300351 ή στο 6977 172942, και αν η ασφάλιση του      Αυτοκινήτου σας λήγει από 1/11/2016 – 31/12/2016, τότε πετυχαίνετε μια σημαντική έκπτωση στα Ασφάλιστρα σας.


Είναι βέβαιο, ότι σε όλη την ύπαιθρο χώρα υπάρχουν μεγάλες χέρσες εκτάσεις  που ανήκουν είτε σε ιδιώτες, είτε στο δημόσιο. Αυτές οι εκτάσεις είναι εγκαταλελειμμένες και δεν έχουν καμία χρήση, είτε διότι το δημόσιο λογικό είναι να μην τις καλλιεργεί, είτε διότι κάποιοι ιδιώτες εγκατέλειψαν τις περιουσίες τους και έφυγαν για  τα μεγάλα αστικά κέντρα για να βρουν μια καλύτερη τύχη.   Αυτές οι εκτάσεις θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και να δοθούν σε ανέργους να καλλιεργηθούν με τη συνεργασία του υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.  Δικαιολογημένα θα μου πείτε, αυτά δεν είναι εύκολο να γίνουν, αφού μπορεί να σκοντάψουν στη γραφειοκρατία, σε νομικά  τερτίπια, αλλά ακόμη και από την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση. 
Συγνώμη, αλλά τους πολιτικούς δεν τους χρειαζόμαστε για τα εύκολα, αλλά για τα δύσκολα, για νέες και ανατρεπτικές ιδέες που θα δώσουν λύσεις σε χρονίζοντα προβλήματα της καθηλωμένης Ελληνικής κοινωνίας.                        Είναι γεγονός ότι η Ελληνική Γη παράγει τα πιο νόστιμα αγροτικά προϊόντα, επομένως αυτά μπορούν όχι μόνο να καλύψουν πλήρως την εσωτερική κατανάλωση αλλά και να εξάγονται. Είναι γνωστό ότι οι χώρα μας εισάγει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αγροτικά και κτηνοτροφικά προϊόντα,  αυτά θα μπορούσαμε να τα παράγουμε εμείς και να σταματήσουν οι εισαγωγές, αλλά αντίθετα να αναπτυχθούν οι εξαγωγές με πολλαπλά οφέλη για την Ελληνική οικονομία.       Εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο εκτός από τα οφέλη της Ελληνικής οικονομίας, θα μειωνόταν και οι ανεργία αφού αυτή η «επιχείρηση» θα απασχολούσε χιλιάδες ανέργους σε όλη την Ελλάδα.  
Επίσης  έχοντας πολιτική βούληση, θα ήταν μεγάλη ευκαιρία να παταχθεί η γραφειοκρατία στην Ελλάδα και στο κάτω – κάτω, αντί να διαπραγματεύονται με τους ευρωπαίους αν και πόση θα είναι η επόμενη δόση δανεικών, που δεν λένε στον κόσμο ότι αυτά τα χρήματα  είναι δανεικά, καλό θα ήταν να διαπραγματεύονται πως θα κερδίσουν κάποια χρήματα για την υλοποίηση αυτού του έργου με όλα τα οφέλη που προαναφέραμε.  


Η ΕΛΑΔΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ  ΛΟΓΙΑ,                                                                           ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΑΛΙΕΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ,                         
ΘΕΛΕΙ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ !