ΣEΛΙΔΕΣ

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

Ο «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ» ΣΤΡΑΤΟΣ, ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ 70 ΧΡΟΝΙΑ

Το ακούσαμε και αυτό ο «Δημοκρατικός» στρατός ! Ποιος Δημοκρατικός ; από πού και πως έγινε Δημοκρατικός ; ποιοι είναι οι Δημοκράτες ; την ολιγαρχία των κομμουνιστών, τι λένε τώρα Δημοκρατία ; Δηλαδή θέλουν να μας πουν ακόμη ότι η Σοβιετική Ένωση ήταν Δημοκρατική ;  
Στο μυαλό μου, στριφογυρίζει μια σκέψη. Οι «Δημοκράτες» έχουν το δικαίωμα να γιορτάζουν την ίδρυση του δήθεν Δημοκρατικού στρατού, ενώ η άλλη πλευρά δεν έχει δικαίωμα να κάνει μνημόσυνο στους δολοφονημένους προγόνους τους στην πηγάδα του Μελιγαλά. Τώρα αν το «δολοφονικό, και ναζιστικό  συνονθύλευμα»  που ακούει στο όνομα Χρυσή Αυγή,  καπηλεύεται την εκδήλωση αυτή και κάθε χρόνο κάνει , τι άλλο; φασαρίες σ’ αυτήν την εκδήλωση, είναι άλλο «καπέλο».
Όταν οι δεξιοί,  που όλους οι του ΚΚΕ τους έχουν βαφτίσει συλίβδην, φασίστες και οι κομμουνιστές έχουν μετονομασθεί σε σοσιαλιστές ή δημοκράτες ή προοδευτικοί ή όπως θέλουν τέλος πάντων,  ΔΕΝ έχουν το δικαίωμα να κάνουν μια εκδήλωση να τιμήσουν τους δολοφονημένους προγόνους τους, ενώ αυτοί, έχουν το δικαίωμα να γιορτάσουν την ίδρυση ενός στρατού παράνομου που εστράφη κατά του νόμιμου Ελληνικού στρατού, από το Σταλινικό, και απολύτως Ρωσόδουλο, αφελή Ζαχαριάδη, ο οποίος προφανώς είχε πάρει εντολή από το αφεντικό του το Στάλιν, με στόχο να πολεμήσει κατά της πατρίδας του. Τελικά αιματοκύλησε και δίχασε ένα ολόκληρο λαό, όπου αδελφός σκότωνε αδελφό και πατέρας σκότωνε  παιδί.  Τώρα βγαίνουν, οι του ΚΚΕ στα Μεσσηνιακά κανάλια και ανακοινώνουν μια διχαστική εκδήλωση.  Δηλαδή πρέπει να συγκινηθούμε ή να υποκλιθούμε στο «καμάρι» σας τον παράνομο  ψευτοδημοκρατικό στρατό.                                                                 Όταν κατηγορούν τους δεξιούς, που τους λένε φασίστες, διότι κάνουν τέτοιες διχαστικές εκδηλώσεις σαν της Πηγάδας και ότι αναμοχλεύουν παλαιά διχαστικά πάθη, τότε αυτοί με αυτές τις εκδηλώσεις τι κάνουν ; φροντίζουν να καταπολεμούν την  αναμόχλευση αυτών των διχαστικών παθών ; Δεν μπορεί επομένως να κατηγορείς την άλλη πλευρά και εσύ να κάνεις παρόμοια εκδήλωση και γι’ αυτή να πανηγυρίζεις.
Μετά από αυτό, σίγουρα θα κατηγορείται το γράφοντα και θα τον βαφτίσετε φασίστα, Χρυσαυγίτη κλπ Δηλαδή όσοι δεν συμφωνούν μαζί σας τους βαφτίζετε όπως  γουστάρετε.                                                                                  «Η αλήθεια είναι μαλώτρα» έλεγε η γιαγιά μου.  
  

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016

13 η ΣΥΝΤΑΞΗ ; ΚΙ' ΑΛΛΕΣ ΑΥΤ-ΑΠΑΤΕΣ ;

  
              TA AIPETIKA             
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε, όσο πολύ λίγοι μπορούν να γράψουν,  Αιρετικές Απόψεις, Σκληρές αλήθειες και πολύ παρασκήνιο, στα ΠΟΛΙΤΙΚΑ δρώμενα,     ΑΘΛΗΤΙΚΑ, τα ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ, την ΠΑΡΑΔΟΣΗ,  και για το τέλος σας σερβίρουμε ένα πιάτο από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ. Ελάτε τώρα στο…     http://taairetika.blogspot.com

Όταν είσαι αυτ-απατεώνας, είσαι και φροντίζεις να φαίνεται.                                                                   Στο ξεκίνημα του διαγγέλματος της πλάκας, για τη «13η σύνταξη»,            
ο αυτ-απατεώνας Τσίπρας είπε,                                                             
«Ήλθε η ώρα να υλοποιήσουμε μια παλιά υπόσχεσή μας, να δώσουμε στους Συνταξιούχους τη 13η Σύνταξη».
 Ρε αυτ-απατεώνα Τσίπρα, αν δεν κοροϊδέψεις τον Ελληνικό λαό, δεν μπορείς, τόσο άρρωστος είσαι ; ποια είναι 13η Σύνταξη ; ποιους κοροϊδεύεις ; νομίζεις δηλαδή ότι δεν σε έχουμε πάρει χαμπάρι ;                                                          Είδες ότι δημοσκοπικά είσαι στα πατώματα, και προκειμένου να ανέβεις, χρησιμοποιείς τις γνωστές σου αυτ-απάτες ;

Για να είναι 13η Σύνταξη, θα έπρεπε αυτός που παίρνει 485 € Σύνταξη, να πάρει 485 € σαν 13η Σύνταξη. Αυτός όμως δεν θα πάρει 485 €, θα πάρει 365 € ! Οτιδήποτε άλλο, είναι κοροϊδία, δεν φτάνει που βγήκες και χτύπησες αυτούς τους ανθρώπους, τώρα βγαίνεις και τους δουλεύεις άγρια ;         
Και καλά αυτό, μας είπες ότι είναι από το πλεόνασμα. Πάλι λες «αυτ-απάτες !  Πες μας ένα τελευταίο. 
Στα δύο τελευταία χρόνια,  κρατάς παράνομα από τους Συνταξιούχους το 6% για να δοθούν αυτά τα χρήματα στον ΕΟΠΥΥ ; Σε πληροφορούμε λοιπόν ότι τα  χρήματα αυτά ΠΟΤΕ δεν έφτασαν στον προορισμό τους ! Έχεις λοιπόν ΚΛΕΨΕΙ από τους συνταξιούχους  αυτά τα χρήματα, ναι ή όχι. Θα φέρουμε ένα απλό παράδειγμα. Σε ένα Συνταξιούχο πού παίρνει Σύνταξη 500 € το 6% αντιστοιχεί σε 30€ χ 24 μήνες μας κάνουν 720 €. Ο Συνταξιούχος αυτός στις 22 του Δεκέμβρη λοιπόν θα πάρει,  την κατ’ εσέ 13η Σύνταξη,  του ύψους των 350 €.   Όταν σ’ αυτούς τους ανθρώπους αρχικά τα τελευταία χρόνια τους κλέβεις 720€,  μετά τους δέρνεις και τους πετάς χημικά, μετά τους λες ότι υλοποιείς την παλιά εξαγγελία σου για 13η Σύνταξη και στο τέλος τους δίνεις ένα εφ’ άπαξ επίδομα των 350 €.
 Είσαι ή δεν είσαι αυτ-απατεώνας ;                                                               
Σε καταλάβαμε, δημοσκοπικά πήγαινες για μονοψήφιο αριθμό και πριν ξευτιλιστείς στο Πανελλήνιο σκέφτηκες αυτό το «φτηνό» τέχνασμα.
Σε λυπάμαι Αλέξη ! Είσαι όμως θύμα των αριστερών ιδεοληψιών σου !              Άρα καλά να πάθεις, ο Ελληνικός λαός τι φταίει να υποφέρει από τις μαλακίες που πιστεύεις εσύ και οι σύντροφοι σου ;  
                                                                                

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΣΟΥ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙΣ ;

Πώς νιώθει ένας που πληρώνει ασφάλεια περίθαλψης και του λένε ότι δεν αποζημιώνεται;
Αυτό είναι ένα φλέγον θέμα που όλοι έχουν αναρωτηθεί είτε έχουν νοσηλευτεί ασφαλισμένοι, είτε όταν πρόκειται να ασφαλιστούν.   
Όπως θα δείτε το παρακάτω άρθρο του συναδέλφου κ. Γιώργου Μπάτρη, οι κύριες ευθύνες είναι του Ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που σας ασφαλίζει, είτε του ασφαλισμένου που νομίζει ότι αν κρύψει κάτι από την κατάσταση της υγείας του είναι προς ο συμφέρον του.              Τα πράγματα όμως είναι τελείως διαφορετικά.

Από το SAOUTIS INSURANCE                                                                
Αντώνης Σαούτης

Γράφει:
Nextdeal newsroom

Πως μπορεί να νιώθει ένας άνθρωπος όταν τον ενημερώνουν από το λογιστήριο του νοσοκομείου, ότι η ασφάλεια νοσοκομειακής περίθαλψης που πληρώνει με συνέπεια τα τελευταία χρόνια δεν θα αποζημιώσει την νοσηλεία του;
Πως μπορεί να αισθάνεται ένα άνθρωπος που σε μία τόσο δύσκολη στιγμή, δεν νιώθει τη σιγουριά και την ηρεμία ώστε να εστιάσει στην αποκατάσταση της σωματικής και ψυχικής υγείας του, αλλά πρέπει να σκέφτεται πως θα βρει μία περιουσία για να καλύψει το ιδιωτικό νοσοκομείο;
Να είσαι χειρουργημένος σωματικά και εξαντλημένος ψυχολογικά και να νιώθεις και εξαπατημένος από ένα οργανισμό που πρέπει να λειτουργεί σαν "από μηχανής θεός" και να σου προσφέρει οικονομική, συναισθηματική και ψυχική ηρεμία. Τελικά αυτή η σχέση προκαλεί ηρεμία ή ανασφάλεια;
Επί πολλά έτη έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το να έχεις ένα ασφαλιστικό προϊόν υγείας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα λειτουργήσει. Σαν να βάζεις ένα συναγερμό στο σπίτι σου, αλλά να μην είσαι σίγουρος ότι θα χτυπήσει όταν μπει ο κλέφτης. Είναι ίσως η μοναδική επένδυση για την οποία δεν επιθυμούμε απόδοση. Όταν όμως έρθει η ώρα να λειτουργήσει, θέλουμε να αποδώσει στο μέγιστο.
Τι είναι όμως αυτό που προκαλεί τις αντιδικίες μεταξύ εταιρειών και πελατών; Τι είναι αυτό που κάποιος πρέπει να προσέξει ώστε να μη βρεθεί σε μία τόσο δυσάρεστη κατάσταση;
Η λύση βρίσκεται στο ιατρικό ιστορικό. Το ιατρικό ιστορικό είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην πρόταση ασφάλισης που καταθέτει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής προς την εταιρεία με την οποία συνεργάζεται. Είναι το πρώτο στάδιο για να εγκριθεί το αίτημα του πελάτη να ασφαλιστεί.
Το ιατρικό ιστορικό είναι το πιο σημαντικό κομμάτι καθώς προβλήματα υγείας που προϋπάρχουν κατά την στιγμή της υπογραφής του συμβολαίου θα εξαιρούνται ή θα έχουν χρονική αναμονή από οποιαδήποτε μελλοντική αποζημίωση. Ακόμα και μία οριακά υψηλή χοληστερίνη είναι αρκετή για να εξαιρέσει σε ένα πελάτη σοβαρές παθήσεις που μπορούν να συμβούν, όπως ένα έμφραγμα.
Ο πελάτης πρέπει να είναι απόλυτα ειλικρινής σε ότι αφορά την κατάσταση της υγείας του και από την άλλη ο διαμεσολαβητής πρέπει να ακολουθήσει τη συμπλήρωση του ιατρικού ιστορικού με ηρεμία και προσοχή στη λεπτομέρεια. Προκειμένου όμως να προχωρήσει η συνεργασία χωρίς να σπάσουνε αυγά, και οι δύο μπορεί να λένε την μισή αλήθεια. Το άλλο μισό όμως της αλήθειας θα φανερωθεί μετά από μία εισαγωγή στο νοσοκομείο, καθώς εκεί συνήθως όλα αποκαλύπτονται. Μόλις αντιληφθεί η ασφαλιστική εταιρεία ότι κάτι δεν έχει δηλωθεί στο ιατρικό ιστορικό, εκεί αναλαμβάνουν οι δικηγόροι και ξεκινούν οι καταγγελίες.
Ποιος χάνει από όλο αυτό όμως τελικά; Θεωρώ πως όλοι. Από την μία ο πελάτης που τελικά δεν μπορεί να εμπιστευτεί κανέναν, από την άλλη ο διαμεσολαβητής που πρέπει να διαπληκτίζεται με τους πελάτες του και τέλος στο σύνολο της η ασφαλιστική αγορά που αδυνατεί να δημιουργήσει αίσθημα σοβαρότητας και σιγουριάς.

Γιώργος  Μπάτρης
Insurance Design / Operations manager Batris Insurance


Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016


                                            TA AIPETIKA                                                      Το  e-Περιοδικό,  με τις Αιρετικές απόψεις, τις  σκληρές αλήθειες για το  ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ,  τα ΑΘΛΗΤΙΚΑ,  τα ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ,  την ΠΑΡΑΔΟΣΗ,  
ένα «πιάτο» από ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ και αρκετές εκπλήξεις,   http://taairetika.blogspot.com
             SAOUTIS  INSURANCE                                                  43 Χρόνια Ποιοτικής Ασφαλιστικής Προσφοράς               
ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ! Για ΟΛΟΥΣ τους ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΟΝΟ από 100 € το χρόνο !                           
Επίσης Ασφαλίζουμε για ΗΛΙΚΙΕΣ από 0 – 79 ΕΤΩΝ !  Ττηλεφωνήσετε ΤΩΡΑ                              
στα 2721 300 351, ή 6977 172 942.                                                                                          
Πάντα κοντά σας !
                                                                                                                                                                 Κάποτε, ο σημερινός Συνταξιούχος έδινε τις Ασφαλιστικές του εισφορές για να πάρει στα γεράματά του μια Σύνταξη. Κάποιοι μάλιστα πιο προνοητικοί με δική τους θέληση, πλήρωναν περισσότερες εισφορές, αφού ανέβαινα ασφαλιστική κλάση, ώστε στα γεράματα να έχουν μεγαλύτερη σύνταξη !    Αλλοίμονο όμως, Οι άνθρωποι αυτοί άδικα έδιναν τα χρήματα τους, αφού δεν ήξεραν ότι κάποια στιγμή θα έλθει το μνημόνιο και όλα αυτά τα χρήματα θα εξανεμιστούν, θα γίνουν καπνός, θα γίνουν σύννεφο, οι συντάξεις θα γίνουν ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ
Αυτά δεν τα γράφουμε ούτε από αντιπολιτευτική διάθεση, ούτε για να γκρινιάξουμε, τα γράφουμε διότι είναι βέβαιο, είναι σίγουρο, ότι οι Συντάξεις θα πέσουν τόσο πολύ που κανείς δεν το πιστεύει.  Το πρώτο κόψιμο είναι πολύ κοντά, έρχεται γύρω στις 20 Δεκέμβρη, όταν οι συνταξιούχοι που έχουν σύνταξη πάνω από 2000 € μικτά, θα πέσουν στα 1700 € μικτά ήτοι καθαρά περίπου 1160 € ! 
Δυστυχώς, αυτό είναι μια πραγματικότητα και είναι πραγματικότητα διότι δεν γίνεται διαφορετικά. Δεν γίνεται διότι υπάρχουν κάποια στοιχεία που δεν αμφισβητούνται, δηλαδή:                                                                                        
Για να πληρωθούν οι συντάξεις απαιτούνται                30 δις                       
Οι Ασφαλιστικές εισφορές είναι                                      13 δις                                                      Άρα υπάρχει έλλειμμα                                                     - 17 δις                        
Δηλαδή σε 10 χρόνια το έλλειμμα θα είναι                  170 δις   !!!                                             Σκεφθείτε και δείτε κάποια άλλα στοιχεία τα οποία μας δείχνουν ότι δεν πρόκειται αυτά να αλλάξουν με την παρούσα πολιτική που ακολουθείται από όλες τις κυβερνήσεις.  
α) Υπάρχει περίπτωση να επιστρέψουν όλοι αυτοί οι νέοι που έχουν πάει να εργασθούν στο εξωτερικό ; Άρα ασφαλιστικές εισφορές από αυτήν την πηγή αποκλείεται να έχουμε, αλλά και αν υποθέσουμε ότι επιστρέφουν πάλι άνεργοι θα είναι και επομένως και σε αυτή την περίπτωση νέες Ασφαλιστικές εισφορές αποκλείονται.  
β) Πρόσφατα αυξήθηκε το ΦΠΑ και στα νησιά, άρα μειωμένος τουρισμός, άρα απολύσεις στον τουριστικό τομέα, άρα μείωση Ασφαλιστικών εισφορών.                  
γ) Αν δεν υπάρξει ΑΝΑΠΤΥΞΗ, Επενδύσεις, τότε ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μειωθεί η Ανεργία. Με τόση μεγάλη ανεργία σίγουρα ΔΕΝ θα υπάρχουν Ασφαλιστικές Εισφορές. Επομένως οι Συντάξεις πρέπει ΣΥΝΕΧΩΣ να μειώνονται.  
Δυστυχώς, όπου υπάρχουν ΜΝΗΜΟΝΙΑ, υπάρχει ΥΦΕΣΗ  !
Δεν θα μιλήσουμε σήμερα για τον τρόπο ή τους τρόπους που θα αλλάξουν όλα αυτά, μια φράση θα γράψουμε ΑΝΑΤΡΟΠΗ  ΣΤΙΣ  ΜΕΧΡΙ  ΤΩΡΑ  ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ που ακολουθούν όλες οι κυβερνήσεις !                                         
               SAOUTIS  INSURANCE                                                 43 Χρόνια Ποιοτικής Ασφαλιστικής Προσφοράς                                 ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.                                                                                        
ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ, ΜΕ ΤΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΑΣΦΑΊΣΤΡΑ                                            
Καλέστε ΤΩΡΑ στα 2721 300 351, ή 6977 172 942.                                                                                                                 
                                                                                                                                                                                       

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΑ ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΗ


             SAOUTIS  INSURANCE                 
                    43 Χρόνια Ποιοτικής Ασφαλιστικής   Προσφοράs                                       Ασφάλιση   ΥΓΕΙΑΣ τώρα από 100 € ετησίως  !                                                       
Αρκεί να μας τηλεφωνήσετε  στα    2721 300 35 21, ή  6977 172 942.                          
ή στείλτε μας ένα  μήνυμα στο  agsaouti@gmail.com    

             
                  ΤΟ ΙΚΑ  ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ  ΕΝΤΑΤΙΚΗ
Σήμερα το πρωί μια φίλη πήγε σο ΙΚΑ για να προσθέσει φύλλα στο βιβλιάριο Υγείας. Τι πιο απλό πράγμα ; Εκεί απευθύνθηκε σε ένα ασπρομάλλη υπάλληλο οποίος δεν ήταν στο γκισέ, ήταν πίσω σε ένα γραφείο. Απευθυνόμενη σ’ αυτόν      του είπε «καλημέρα σας κύριε, θα μπορούσα να σας κάνω μια ερώτηση» ;              
Ο συγκεκριμένος κύριος μετά από ένα λεπτό περίπου, σηκώνει το κεφάλι του, την κοιτάζει και της είπε ναι, αλλά όχι όμως μιλητά, απλά κούνησε καταφατικά το κεφάλι του, ότι δηλαδή μπορεί να του κάνει την ερώτηση. Η κοπέλα τότε του είπε που πρέπει να απευθυνθεί για να προσθέσει φύλλα στο βιβλιάριο υγείας.    Ο συγκεκριμένος υπάλληλος, χωρίς να την κοιτάξει καν, σήκωσε το χέρι του έδειξε το γκισέ μια και μοναδική υπάλληλο που εξυπηρετούσε άλλο ασφαλισμένο και συνέχισε να ανακατεύει τα χαρτιά του.   
Η ασφαλισμένη  αφού τον ευχαρίστησε, έφυγε πήρα κουπόνι προτεραιότητας και κάθισε και περίμενε μαζί με άλλους  τη σειρά της.  Στη διπλανή θέση παρατήρησε ότι στην πλάτη της καρέκλας  υπήρχε μια γυναικεία ζακέτα, αλλά η υπάλληλος ήταν απούσα. Παρατήρησε επίσης ότι υπήρχε μια «ευτραφέστατη» κυρία, η οποία έμπαινε και έβγαινε στην τουαλέτα, μετά έμπαινε και έβγαινε στο γραφείο της διευθύντριας και μαζί με άλλες δύο κυρίες μίλαγαν αρκετά δυνατά και αρκετά δυνατά επίσης γέλαγαν.
  
                                            TA AIPETIKA                                                      Το  e-Περιοδικό,  με τις Αιρετικές απόψεις, τις  σκληρές αλήθειες για το  ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ,  τα ΑΘΛΗΤΙΚΑ,  τα ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ,  την ΠΑΡΑΔΟΣΗ,   ένα «πιάτο» από ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ και αρκετές εκπλήξεις,                                                                                                                                                                     http://taairetika.blogspot.com
                                                                                                                           Όταν η ασφαλισμένη φίλη πήρε τον αριθμό προτεραιότητας, πήρε τον αριθμό 56, εκείνη τη στιγμή στο γκισέ ήταν το 51, γι’ αυτά τα 5 νούμερα, μέχρι την εξυπηρέτηση της, περίμενε ακριβώς 1 ώρα και 5 λεπτά ! !                                  Όλα αυτά για να μπουν 10 φύλλα στο βιβλιάριο υγείας μιας ασφαλισμένης.   Να δούμε όμως και μια άλλη διάσταση αυτού του θέματος. 
Η συγκεκριμένη ασφαλισμένη του ΙΚΑ εργαζόταν σε ένα γραφείο σαν γραμματέας που τις περισσότερες ώρες έμενε μόνη της, αφού αυτός που είχε το γραφείο έτρεχε από πελάτη σε πελάτη, από ραντεβού σε ραντεβού, μήπως και καταφέρει να κρατήσει αυτή τη μικρή επιχειρησούλα  και βγάλει τα απαραίτητα για να ζήσει την οικογένεια. Λογικό είναι το γραφείο να παραμένει ανοιχτό για να εξυπηρετούνται οι πελάτες που τηλεφωνούν ή που επισκέπτονται το γραφείο. 
Αυτή τη 1 ½ ώρα που έλλειπε η γραμματέας από το γραφείο, είναι βέβαιο ότι και τηλεφωνήματα θα έγιναν και επισκέψεις πελατών θα υπήρξαν. Οι πελάτες αυτοί όμως θα διαπίστωσαν ότι και το γραφείο θα ήταν κλειστό και φυσικά τα τηλέφωνα δεν θα απαντούσαν. Να συμπεράνουμε λοιπόν ότι ο συγκεκριμένος μικρομεσαίος επαγγελματίας που αγωνίζεται  όλη την ημέρα κάποιο ή κάποιους πελάτες θα έχασε και αν τους έχανε εξ’ αιτίας του, τότε να πούμε έκανε λάθη τα πλήρωσε. Να χάνει όμως πελάτες εξ’ αιτίας μιας «ευτραφέστατης» κυρίας που είναι υπάλληλος του ΙΚΑ και που πληρώνεται στις 1 και 15 του μήνα και τις υπόλοιπες ημέρες να «τα ξύνει», κυριολεκτικά να τα «ξύνει» όλη την ημέρα, είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΔΙΚΟ.  
Αυτά και η προϊσταμένη της τα ξέρει, και ο διευθυντής της τα ξέρει. Κανείς όμως δεν κάνει τίποτε. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΩΡΑ ΑΚΥΒΕΡΝΗΤΗ.
                                  

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

«ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΓΙΑΣΕΝ»

  
                                            TA AIPETIKA                                           
Το  e-Περιοδικό,  με τις Αιρετικές απόψεις, τις  σκληρές αλήθειες για το  ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ,  τα ΑΘΛΗΤΙΚΑ,  τα ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ,  την ΠΑΡΑΔΟΣΗ,   ένα «πιάτο» από ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ και αρκετές εκπλήξεις,                                                                                                                                             http://taairetika.blogspot.com
                                         «ΕΓΩ ΑΥΤΑ  ΠΟΥ ΛΕΤΕ  ΤΑ ΑΚΟΥΩ  ΒΕΡΓΙΑΣΕΝ»                                                                                               Πέτρος  Κωνσταντινέας                                                                                                       «Λόγιος», Φούρναρης, Διαιτητής, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ
Αυτό ακούστηκε δια στόματος Κωνστανινέα, στην εκπομπή  «ΔΙΚΗ» του Κυριάκου Θωμαίδη που βγαίνει κάθε Δευτέρα στο  ΣΚΑΙ.                            
Μοιάζουν ή είναι γελοίοι ;
Ο Θωμαίδης τον ρώτησε τι σημαίνει «βεργιασέν» και ο Βουλευτής μας, χαμογέλασε με ένα ηλίθιο χαμόγελο !  
Είναι σίγουρο, ότι εκείνη τη στιγμή …. Σκέφτηκε τη δασκάλα του στο
"Μαύρη Θύελλα...."
«Πανεπιστήμιο» που του έμαθε τα Γαλλικά. Ο Πέτρος όμως  δεν ήξερε ότι η λέξη  «Βερσαγιέν» που κάποιοι «αγράμματοι» τη λένε «βερεσέ»  που είναι Γαλλική λέξη.     Όσο για το «Πανεπισήμιο» επίσης δεν ξέρει τι είναι, νομίζει ότι είναι το Δημοτικό που ο ίδιος έχει τελειώσει ! 

Θα μου πείτε χλευάζεις κάποιον που είναι του Δημοτικού ;  ΟΧΙ είναι η απάντησή μας, τιμούμε όλο αυτόν τον κόσμο, διότι προσωπικά έχω γνωρίσει πάρα πολλούς και ευφυέστατους, δημιουργικούς,  ανθρώπους  του Δημοτικού, αλλά αυτοί  δεν εκτίθενται δημοσίως να πετάνε μαργαριτάρια και στη συνέχεια να φοράνε ένα ηλίθιο χαμόγελο, χωρίς να ξέρουν τι να πουν. 
Στο τέλος θα μας πει ότι στο φούρνο έφτιαχνε «ψωμί προζυμιέν».   
Πρέπει όμως το θέμα να το δούμε από τη σοβαρή πλευρά του, διότι αυτός ο κύριος, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, είναι βουλευτής  του Ελληνικού κοινοβουλίου. Αυτό σημαίνει ότι όταν μέσα στο κοινοβούλιο  χρειαστεί να σηκωθεί να μιλήσει για τα δικαιώματα και τις απαιτήσεις του Λαού της Μεσσηνίας, που εκλέγεται, 
από το Βήμα της Βουλής και όταν θα απευθύνεται στους Βουλευτές της αντιπολίτευσης τι θα τους πει ;;;
Όταν έφτιαχνε ψωμί "προζυμιέν" 
«Εγώ, κύριοι,  αυτά που λέτε τα ακούω Βεργιασέν» ! ! ! τότε μπορεί να έχει καλέσει στα θεωρία της Βουλής, οπαδούς του από την Καλαμάτα,  που λόγω της προηγούμενης δραστηριότητας του σαν διαιτητής να αρχίζουν να φωνάζουν «Μαύρη Θύελλα, Μαύρη Θύελλα» και μόλις τελειώσει την ομιλία του να αρχίζουν να φωνάζουν «γκόόόόόλ, γκόόόόόλ» ως άλλοι Γωργούντζοι.                             
Με αυτά τα Καραγκιοζιλίκια όχι μόνο ξεφτιλίζει τους ψηφοφόρους του, όχι μόνο ξεφτιλίζει το Ελληνικό κοινοβούλιο, που κάποτε από το βήμα του, μίλησαν μεγάλοι λόγιοι και ρήτορες, οι οποίοι τίμησαν και τις παρατάξεις τους και τους εαυτούς τους και το κοινοβούλιο. 
Σήμερα, δυστυχώς, στο κοινοβούλιο υπάρχουν κάθε λογίς τύποι, αγράμματοι, άξεστοι, τραμπούκοι, απατεώνες, διαπλεκόμενοι, ομοφυλόφιλοι και φυσικά άνθρωποι που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους και δεν έχουν κολλήσει ούτε ένα ένσημο.   Το ερώτημα είναι, το μόνο που ενδιαφέρει τους αρχηγούς των κομμάτων, είναι πως θα αποσπάσουν τις ψήφους των Ελλήνων πολιτών  και ΤΙΠΟΤΕ, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ άλλο ; ; ;








Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΙΑ 4ο ΜΝΗΜΟΝΙΟ

  
                                            TA AIPETIKA                                                      Το  e-Περιοδικό,  με τις Αιρετικές απόψεις, τις  σκληρές αλήθειες για το  ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ & ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ,  τα ΑΘΛΗΤΙΚΑ,  τα ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ,  την ΠΑΡΑΔΟΣΗ,   ένα «πιάτο» από ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ και αρκετές εκπλήξεις,                                                                                                                                                                     http://taairetika.blogspot.com
            SAOUTIS  INSURANCE                                 43 Χρόνια Ποιοτικής Ασφαλιστικής Προσφοράς                
ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ! Για ΟΛΟΥΣ τους ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΟΝΟ από 100 € το χρόνο !                                         Επίσης Ασφαλίζουμε για ΗΛΙΚΙΕΣ από 0 – 79 ΕΤΩΝ !  
Ττηλεφωνήσετε ΤΩΡΑ  στα 2721 300 351, ή 6977 172 942.                                                                                    Πάντα κοντά σας !
                                                                                                                                                          
Αρκετές ημέρες τώρα ακούμε και τους δημοσιογράφους, αλλά και την Αξιωματική Αντιπολίτευση, να μιλάνε για 4ο μνημόνιο.                                                                      Ναι, αυτό ενδεχομένως να προκαλεί φόβο στον καταταλαιπωρημένο Ελληνικό λαό και ενδεχομένως κάποιες ψήφους υπέρ της ΝΔ, αλλά όμως αυτό το ακούει και ο Σόϊμπλε ο οποίος τρίβει τα χέρια του από χαρά και σίγουρα θα λέει                 


«Αφού εσείς μιλάτε για τέταρτο μνημόνιο,  δεν ξέρετε ότι μας ανοίγεται την όρεξη ;»  
Καλή η αντιπολίτευση Κυριάκο μου, αποδεκτό και το επί πλέον ποσοστό που θα έχεις στις δημοσκοπήσεις,  δεν επιτρέπεται να το μετατρέπεις «βούτυρο στο ψωμί του Σόϊμπλε», αλλά όχι να αποβαίνει εις βάρος του Ελληνικού.    
Θα μου πείτε τι έπρεπε να λέει ; Ξέρετε στην «επιστήμη» της επικοινωνίας, αλλά και σοβαρής αντιπολίτευσης υπάρχουν πολλά όπλα που θα μπορούσαν να έχουν και καλύτερο αποτέλεσμα. Όχι πάντως αυτό που έφερε η συγκεκριμένη αντιπολίτευση. 
 Θα είμαστε απόλυτα σύμφωνοι, αν η αντιπολίτευση ήταν της μορφής                     
«Αλλάξτε πολιτική, και μιλήστε στους τροϊκανούς για Ανάπτυξη».          
Αυτό ναι, να το συζητήσουμε ! Το άσχημο, ξέρετε ποιο είναι ; Μέχρι τώρα δεν έχουμε ακούσει τίποτε άλλο, εκτός από την ίδια τη λέξη «Ανάπτυξη». Τι είδους ανάπτυξη ζητάμε ;  Να έλθουν ξένοι να ρίξουν τα εκατομμύρια στην Ελλάδα για να κάνουν επενδύσεις. Αυτό δεν ακούγεται για ανέκδοτο, είναι ανέκδοτο !Με τέτοια φορολογία, που δεν είναι του παρόντος να συζητήσουμε, οι επενδύσεις, όχι μόνο ξένων αλλά και Ελλήνων επενδυτών, ε  τι να κάνουμε είναι ανέκδοτο !
Κυριάκο μου, έχεις κάνει κάποιες καινοτομίες στο κόμμα σου, έχεις πει κάποια προχωρημένα πράγματα, αλλά δεν μας έχεις πει συγκεκριμένες σκέψεις για την ανάπτυξη στην Ελλάδα. Αυτό, Κυριάκο μου, σου διέφυγε ή μήπως δεν σε συμφέρει να το βγάλεις προς τα έξω ; Είναι γνωστό σε όλους ότι η ανεργία χτυπιέται με την ανάπτυξη. Αν γίνουν επενδύσεις θα δημιουργηθούν και θέσεις εργασίας και πολλοί από τους σημερινούς ανέργους θα βρουν δουλειά, και όλα θα αρχίσουν να λειτουργούν, το χρήμα θα κυκλοφορεί, τα ασφαλιστικά ταμεία θα εισπράττουν χρήματα, το ίδιο θα συμβεί και με το δημόσιο, τα δάνεια κλπ Είναι απλά τα πράγματα και όμως κανείς δεν τολμά να μπει στην καρδιά του προβλήματος, όλοι ασχολούνται με παλαιοκομματικές πρακτικές που όμως λύσεις  δεν δίνουν. Αυτό που χρειάζεται είναι «ανατροπή» των  παλαιοκομματικών πρακτικών.                                                                               

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ;